Christmas Angels.

 
Christmas Angels
 
Are you getting ready to celebrate Christmas?, thinking about something new, full of joy, and easy to make?
 
I have for you these 3 Christmas Angels, I designed them thinking to bring lots of Joy to your home,
you can buy the PDF on my Etsy store, you will get a PDF file, you can download it, and make as many angels as you want to.
 
When you buy the Angels, you will get two angels as coloring pages, you can color them your self, or ask your children to color them for you, I know your children will do an amazing coloring work!
 
Thanks so much in advance for supporting one more artist work!
 
 
Pink
 
 
Green
 
 
Blue
 
 
 
Coloring Page.
 
.....................................................................................................................
 
Angeles Navideños
 
Hola, que alegría tengo hoy de poder compartir con todos ustedes, el lanzamiento de mis Angeles Navideños.
 
Si ya están pensando en la Navidad, en qué poner nuevo este año?. Algo sencillo y fácil de hacer, pero que les de alegría al verlo?
 
Pues bien, aquí les tengo una idea, fácil y sencilla de hacer, pueden visitar mi tienda Etsy y comprar el PDF, lo descargan, lo imprimen, recortan y ponen unas grapas o cinta adhesiva y listo, ya pueden decorar con estos lindos Ángeles Navideños.
 
En la compra de los tres Ángeles Navideños, van a obtener como regalo, dos Ángeles para colorear, pueden pasar un buen rato coloreando sus Ángeles, o pedirles a los pequeños de la casa que los coloreen, yo se bien, que ellos van a hacer un muy buen trabajo.
 
Muchas gracias por ayudar a otro artista más!!
 
Alejandra.

1 comentario: